If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
добре какво става когато ДВГ-то работи студен. Преди работех като шофьор и карах Пежо Боксер 2.0HDI зимата не вдигна нито веднъж повече от 75 градуса ,а буса беше на 5000 км.
Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
Fiat Bravo II 1.4 90hp
sigpic
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!
добре какво става когато ДВГ-то работи студен. Преди работех като шофьор и карах Пежо Боксер 2.0HDI зимата не вдигна нито веднъж повече от 75 градуса ,а буса беше на 5000 км.
Е как бе колега нищо нормално няма в това! Всяка кола си има параметри в които трябва да се придържа ... ако се отклонява от тях значи има проблем. И моята и смених прясно термостат, радиатор и антифриз обаче продължава в града да загрява до 95 и охлажда до 75... и ще търся проблема че не ми харесва.
Във връзка с това искам да попитам, понеже на бравото има две перки и две степени на работа(бърза/бавна) на 2.0 ТС има ли такова нещо(перката е една това го видях) да търся този реостат да го сменя на първата степен на перката?
Само за справка на бравото след смяна на термостат си я заковава на 90 и не мърда, а е дизел.
Искам да попитам колегите дали е нормално, и колко е ненормално да не ми заграва колата на дълъг път при извън градско не ми вдига над 70С в градско каране може да се доближи до 90, но на извънградско дори при равномерно каране и дистанция от 200 км ми заковава на 70 градуса по показанията на таблото,мисля си че не е оптималната темпераура за 1.6 бензинов двигател,има ли нещо нередно и дали се увеличава разхода на гориво?
И при мене е същото и НЕ е нормално. Причината е в термостата - трябва да се подмени. Ролята му е да поддържа оптимална температура на работа на двигателя(търтея е дал таблица). Ако е под оптималната разхода може да дойде и с литър по-голям, ако е над нея се амортизира двигателя. Ти и аз сме с първия случай и на дълъг път не може да ни загреят колите, когато се движим с по-голяма скорост и въздушният поток е по-силен респ. охлаждането е по-лесно. Дядо ми някога слагаше на Москвича картон пред радиатора през зимата за да загрее, а Ифите и Шкодите дори бяха с много смешни правоъгълници изрязани от мокет. Интересно е, че този проблем не се забелязваше при ЗиЛ и ГАЗ, все пак в Русия зимата е по-студена!
Да, намерих в два магазин ,е ауто италия в Бургас за 83 лв с поръчка и доставка от София и в нещо като магазин на Бош 98 лв на BERTH който си идва с термо датчика.Като го сменя ще кажа дали се е подобрило състоянието
м да ама го върнах оказа се че моя има една лула по малко или за един маркуч по малко , на вниманието на колегите прди да сменят термостата да видят кой модел е точно техния защото по рама излиза този модел но се оказва че има и друг, на който този допълнителен извод е заводски запушен
Преди малко си взех колата от сервиза и пробвах на извън градско.Сега вече с новия термостат си подържа 90 градуса.Преди стрелката не минаваше над 60 градуса извън града.Между другото имам чуството че двигателя работи сега и по-тихо.
Е как бе колега нищо нормално няма в това! Всяка кола си има параметри в които трябва да се придържа ... ако се отклонява от тях значи има проблем. И моята и смених прясно термостат, радиатор и антифриз обаче продължава в града да загрява до 95 и охлажда до 75... и ще търся проблема че не ми харесва.
Във връзка с това искам да попитам, понеже на бравото има две перки и две степени на работа(бърза/бавна) на 2.0 ТС има ли такова нещо(перката е една това го видях) да търся този реостат да го сменя на първата степен на перката?
Само за справка на бравото след смяна на термостат си я заковава на 90 и не мърда, а е дизел.
Преди няколко години карах чисто нов от магазина Boxer 2.8 HDI зимата изобщо не можеше да загрее нито градско нито извън градско.Слагах му разни кашони отпред.Термостата му иначе трябва да отваря при 82 градуса.А за перката на 2.0 ТС изобщо не съм обърнал внимание на колко скорости работи.
Comment